داروهای گیاهی کراتینین 3.4، پروتئینوری 2+ و دیابت را برای 9 سال درمان می کنند

جمعه 29 دی 1396
ن : lafee

داروهای گیاهی کراتینین 3.4، پروتئینوری 2+ و دیابت را برای 9 سال درمان می کنند

بسیار معمول است که بیماران مبتلا به دیابت یا فشارخون بالا سطح کراتینین بالا داشته باشند. اگر سال ها مبتلا به دیابت با کراتینین بالا 3.4 و پروتئینوری 2 + هستید، شما نفروپاتی دیابتی را دریافت می کنید. شما باید روش های موثر برای درمان آن را داشته باشید.

کراتینین 3.4 و پروتئینوری 2 + چه معنی میدهند؟
هر دو کراتینین 3.4 و پروتئینوری 2 + علائم بیماری کلیوی هستند. کراتینین 3.4 نشان می دهد بیماران در مرحله 3 CKD با آسیب کلیوی متوسط ​​قرار دارند. کلیه های آسیب دیده قادر به حفظ مواد لازم در بدن مانند پروتئین هستند، بنابراین مقدار زیادی از پروتئین در ادرار بوجود می آیند، پروتئینوری را تشکیل می دهند.

پروتئینوری 2 + باید در زمان کنترل شود تا وضعیت پیشرفت اختلال کلیوی را به نارسایی کلیوی کاهش دهد.

راه های موثر برای درمان کراتینین 3.4 و پروتئینوری 2+ در دیابت چیست؟
1. کنترل سطح قند خون. دیابت یک عامل خطر بالای آسیب کلیه است؛ زیرا گلوکز خون بالا به عروق خونی آسیب می رساند و بنابراین باعث آسیب بیشتر به کلیه ها می شود.

بنابراین، بیماران باید سطح قند خون خود را با دارو و رژیم غذایی کنترل کنند. برای برنامه شخصی یا رژیم غذایی، لطفا گزارش های رسانه ای و شماره تلفن را به kidneyfailurecn@hotmail.com ایمیل بزنید.

2. تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه. فقط اگر عملکرد کلیوی شما به خوبی بهبود یابد، کراتینین 3.4 به طور طبیعی کاهش می یابد و پروتئین جذب می شود. اکثر بیماران مایل به مصرف داروهای گیاهی هستند. بر این اساس، توصیه می کنیم به طور منظم داروهای دارویی گیاهی چینی را به شما معرفی کنید که می تواند عروق خونی را کاهش دهد، التهاب کلیه را کاهش می دهد، ماتریکس خارج سلولی را تخریب می کند، و بنابراین گردش خون را تسکین می دهد. اکسیژن بیشتر و خون وارد کلیه ها می شوند تا آسیب کلیه را بهبود بخشد و عملکرد کلیوی را بهبود بخشد.

درمان های دارویی گیاهی چینی عبارتند از: Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، حمام درمانی پا، درمان بخار، طب سوزنی و غیره. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان کراتینین بالا و پروتئینوری، لطفا ایمیل های پزشکی را برای ما ارسال کنید یا پیام زیر را در زیر بخوانید. فرم آنلاین را انتخاب کنید و یا دکتر آنلاین برای راهنمایی رایگان.

لینک مقاله: http://www.kidneyfailureweb.com/diabetic-nephropathy/5983.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: داروهای گیاهی کراتینین 3, 4، پروتئینوری 2+ و دیابت را برای 9 سال درمان می کنند,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.